به گزارش نسیم آوا, در این بازدید، مهندس جوادی با حضور در واحدهای عملیاتی، خدمات مشترکین، امور انشعابات، ایمنی (HSE) و پاسخگویی به درخواستهای مردمی، ضمن بررسی فرآیندهای جاری بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدماترسانی، افزایش بهرهوری کارکنان و رعایت دقیق اصول ایمنی و استانداردهای فنی تأکید کرد.
▫️وی در جمع کارکنان اداره گاز قائمشهر با بیان اینکه مردم شریف ما مستحق بهترین و سریعترین خدمات هستند گفت: ادارات گاز در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارند و باید با تلاش مضاعف، پاسخگویی مؤثر و رویکرد تعهدمحور، موجبات رضایت حداکثری مشترکین را فراهم کنند.
▫️مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین ضمن قدردانی از عملکرد مجموعه کارکنان گاز قائمشهر، توجه به نیازهای نیروی انسانی، بهروزرسانی تجهیزات، چابکسازی خدمات و آمادگی برای شرایط اضطراری را از اولویتهای اصلی شرکت برشمرد.
▫️این بازدید در راستای راهبردهای نظارت میدانی و ارتقاء سطح خدمترسانی در مناطق مختلف استان صورت گرفت و نشاندهنده رویکرد پاسخگو، پویا و نزدیک به بدنه اجرایی در مدیریت شرکت گاز مازندران است.
ارسال دیدگاه